شناسهٔ خبر: 173980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام بیش از ۳ هزار زائر اربعین از استان مرکزی به پایانه‌های مرزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی

پایانه مسافری اراک معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با شروع طرح سراسری اربعین از ۱۶ مردادماه تاکنون بیش از ۳ هزار نفر زائر از مبدأ استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به پایانه‌های مرزی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، علی امیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به آغاز طرح سراسری اربعین از تاریخ ۱۶ مردادماه اظهار کرد: از آغاز اجرای این طرح تا پایان روز گذشته(۲۲ مرداد) ۳ هزار و ۸۵ نفر زائر از پایانه‌های مسافربری استان توسط ناوگان اتوبوسی به مرزهای غرب کشور اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه برای جابه‌جایی این تعداد مسافر از ۱۳۲ دستگاه اتوبوس استفاده شده است، افزود: تنها در روز گذشته(۲۲ مردادماه) یک هزار و ۲۱۱ نفر توسط ۴۶ دستگاه ناوگان اتوبوسی به مرزهای غرب کشور اعزام شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی یادآور شد: نرخ بلیت اتوبوس‌های ۲۵ نفره vip برابر با ۸۵۰ هزار تومان، ۳۲ نفره کلاسیک ۶۵۰ هزار تومان و ۴۴ نفره برابر با ۴۸۵ هزار تومان تعیین شده است.

امیری با بیان اینکه طرح ویژه کنترل و بازرسی ناوگان حمل و نقل مسافری در پایانه های مسافربری استان توسط کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر اجرا می شود، خاطرنشان کرد: مسافرین در صورتی که در زمان تهیه بلیت تخلفی از سوی شرکتهای حمل و نقل مشاهده کردند می توانند آن را با سامانه ۱۴۱ در میان بگذارند یا به دفتر رسیدگی به شکایات مستفر در پایانه های مسافربری مراجعه کنند.